onsdag 27 maj 2009

God eftermiddag =)

Vaknade faktiskt innan väckarklockan idag, d.v.s. någon gång innan klockan 6 på morgonen. Detta gjorde mig väldigt förvånad då jag brukar vara otroligt morgontrött och behöva snooza i minst en halvtimma innan jag ens är yrvaken. När jag tänker efter har jag varit ovanligt pigg hela veckan fast att jag gått och lagt mig alldeles för sent. Måste bero på att jag inte har några persienner i mitt enorma fönster som är precis över huvudändan av min säng. Vid denna tiden på året är det ju jätteljust ute vid klockan 6 på morgonen, så kanske inte så konstigt att jag vaknar? Det är nog urmänniskan i mig som säger ifrån lite =)

Nejmen, idag SKA jag jobba! Åtminstone ett kretskort. Måste jag få fixat. Har räknat matte nu, fattar inte riktigt radianer verkar det som. Eller jag fattar, men det blir småfel och krångel här och där. Hoppas jag åtminstone är på rätt spår..

Hur som haver. Spelningen gick bra, eller ja, inte dåligt i alla fall. Skitkass ljudtekniker bara som höjde fel saker på fel ställen. Lät förjävligt ut antar jag, eftersom allt som skulle framhävas drunknade i annat bröt. Så ja. Skit samma, det var blåsigt och trist ändå =)

Jobba var det.

1 kommentarer:

Jennie 27 maj 2009 kl. 21:09  

Radianer känns konstigt i början, men du kommer bli haj på det allt eftersom ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP