måndag 18 maj 2009

Hektisk dag..

..där av dålig uppdatering. Sorry för det.

I vilket fall, vi börjar väl med de goda nyheterna:
Det gick jättebra på spanskaredovisningen! Fick nästan bara positiva omdömen från läraren, som "inte hade något att klaga på". Den var "excelente" vilket innebär att jag nu har mitt mvg i en liten ask =) Tack och lov!
Samma sak med Cad B, fick höra att det blir ett mvg där med. Jag är lättad!

De lite sämre nyheterna då..
..fick respons på min essä idag och den var under all kritik. Skrivsättet var sämre än vanligt, min idé kom inte ens fram ur texten, och den var allmänt.. dålig, trögläst, och svårförståelig. Det blev ett gör om, gör rätt för mig och nu har jag skrivit en helt ny, där jag utvecklar mina tankar bättre. Hinner inte få respons någon mer gång, så nu hoppas vi på det bästa.

Utöver det är det project runway idag, börjar närma sig de sista programmen nu tror jag bestämt, så det ser vi fram emot! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP