söndag 3 maj 2009

AAAAAAAAAAAAAAAAAJJEEE

.. klämde mig just hårt som fan på hålslaget. När jag släppte upp dendär grejjen man trycker ned för att göra hålen så var mitt lillfinger i kläm bakom själva grejjen. Ont som Fan. En stor mörkrosalilaröd böld har redan hunnit bildas på toppen av lillfingret .. hur ska jag kunna spela piano nu? fingret är ju helt obrukbart..

Tinna har just åkt härifrån.. de ska inte hem direkt utan skulle och äta lunch hos hennes mamma först. Tråkigt ändå. Träffar dem så sällan och så åker de efter bara någon dag känns det som. Faktiskt blev det ju bara en hel dag. Men ändå. De åkte i alla fall inte tidigare än att vi hann bestämma när jag har möjlighet att åka ner till dem. Första/andra helgen i juni verkar stå på tapeten. Första helgen har jag inte slutat skolan än, och dessutom fyller mormor år i den veckan, så kanske har hon kalas då. Andra helgen har jag precis slutat skolan, och då händer inget annat. Så vi får väl se vilket det blir. Är glad att det blir av i alla fall, har faktiskt tänkt flera gånger på att åka och hälsa på, och de har ju nämnt det många gånger med, men nu blir det faktiskt av!
..känner att jag måste börja bli mer social med min släkt.. nu är jag lite på väg i alla fall ju :)

Aj mitt lillfinger, går ju inte att trycka enter utan det, eller hålla in shift för den delen.. :<

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP