torsdag 14 maj 2009

Balfrisyr =)

Nu har jag fixat viktorias balfrisyr:



..visst blev den snygg? :o

Skämt åt sido, detta är resultatet:



hon bad om "lockigt, med uppsatt lugg", jag tycker jag lyckades få till det rätt bra efter den beskrivningen, inte så jättesvårt (dock tidskrävande, hon har så sjukt långt hår!) men skitsnyggt ändå :)
Tänk det, med en knälång axelbandslös rosa-röd klänning, matchat med svarta skor och svart väska (som matchar blomman skitsnyggt ^^ ).. hon kommer bli skitsnygg på balen! :)

Dock tog det mig 1,5h, då det tog mig en hel timma bara att locka håret.. det är sjukt långt vanligtvis, går nästan ned längs hela ryggen.. avundsjuk!

Nåja, resultatet blev bra, nu är jag hemma, har växtvärk i ena benet, ska plugga lite matte och sedan sova =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP