lördag 16 maj 2009

*suck*

Min bror har lyckats få våran moppe stulen. Genom att lämna nycklarna (både moppenycklar och låsnycklar) kvar i moppen och gått därifrån. Så nu är den stulen.

Ändå har folk mage att tala om för mig att det är Jag som sköter moppen dåligt. Under de två åren som jag hade den funkade hastighetsmätaren fortfarande, gasen låste sig inte, den dog inte så fort man körde långsamt, den gnisslade inte så djävulskt varje gång man accelererade, och den blev, framför allt, inte stulen. .. säger inget mer..

Det var allt jag ville säga.
Nu är jag hos mamma och ska snart äta och sedan kolla på melodifestivalen. Samtidigt som jag försöker få tag på pappa för att fixa sakerna med moppen.. Pappa som har stängt av sin jävla mobil. Härligt med föräldrar som tar ansvar och gör sig tillgängliga =)

1 kommentarer:

Anonym,  21 maj 2009 kl. 17:02  

Uff länkade just till din blogg på bdb för å va lite snäll... så du kunde få fler läsare, men vafan ska ta bort de igen nu när du skriver att jag är en jävla idiot!? Det finns faktiskt en gräns för vad man får skriva på internet hanna.. Och det du skrev är en ett personangrepp "i media" (blogg räknas som media), vilket förbjuds i grundlagen... Så, ta bort detta inlägget tack. Annars så skall jag ta reda på hur jag anmäler det.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP