måndag 11 maj 2009

Måndag då ja

Usch jag har solen i ögonen/datorskärmen.. den står i 45 grader vinkel till så solen faller över både skärmen och rakt in i min ögonvrå... blä >_<


Var bara tvungen att lägga in en bild på de söta örhängena jag fick av älsklingen i fredags^^ Vi var på åhlens, jag och han och Josefin, så pekade jag bara (som på så mycket annat) och sa "gud så söta!!".. så frågade han om jag ville ha dem och gick och köpte dem! min sötsak (L)
(hoppas det syns någorlunda på bilden? det är min dåliga webcam som är i farten..)

Slänger in två egobilder när jag ändå är i farten:

tamtamtaaam! där är ju jag :o

..som sagt, sol överallt.. jävla soljävel, och jag har varken persienner eller rullgardiner.. bara en hel vägg med fönster.. Gah!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP