onsdag 6 maj 2009

Nya glasögon!

Nu är dom helt fixade, och här har ni mig i dem:



..tjusigt eller vad? :D (kände inte att någon bild var helt 100, så nu fick ni många istället ^^)


(och fy vad sur jag blir, kämpade länge med den bilden och sparade den först som .gif, nu ville den inte konvertera till .jpg, så nu får det vara en ful ljusare grå ruta runt fast att jag försökte få det att se snyggt ut -.-)

Jag blir fortfarande helt yr med dem, dels för att de är annorlunda bågar, dels för att jag är ovan vid glasögon med rätt styrka i, dels för att jag är van att kunna använda synvinkeln åt sidorna när jag har bästa synskärpa (d.v.s. vanligtvis med linser), dels för att världen går i vågor när man kollar i ögonvrån, och dels för att det är nya glas som är tillverkade på ett annat sätt än de jag haft i flera år.

Men vaddå, jag måste ju vänja mig någon gång! Sitter här med glasögonen på och känner att jag borde börja plugga biologi eftersom jag faktiskt har prov i det imorgon.. men jag orkar bara inte!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP