tisdag 5 maj 2009

hur blev klockan såhär mycket?

På såhär kort tid?

Ringde min syster för en stund sedan i alla fall, då när klockan fortfarande var innan åtta, och vi bestämde hur och när jag ska åka ned. Så nu sitter jag här och har bokat biljetten för bussresan ned, helt problemfritt. Utan avbokningsskydd, som kostade 30 kr extra. Räknade ut att om jag lägger på det för båda resorna blir priset totalt 360 kr istället för 280 kr. Och om resan sedan inte blir av får jag ändå bara igen 280 kr. 280 kr passerar under min smärtgräns för vad jag klarar av att bli av med, så här chansar vi och hoppas på det bästa =) fast att resan inte blir förrns om över en månad. Det är värt att den blir så mycket billigare :)

Men jag dampar just nu på sj's hemsida, för jag ska ha en tågbiljett tillbaka hem! Och jag kom så långt som till betalningen, sedan valde den att krångla precis när jag skulle gå vidare. Vad fan gör man då liksom, jag vågar ju inte bara kryssa ned när jag skrivit i kortnummer och skit och så gott som kan betala. Tänk om jag betalar då men inte får min biljett?! Jag lyckades i alla fall krångla mig ur och kollade saldot på kortet sedan genom internet, och det hade inte dragits av något. Men så har jag ingen hembiljett än heller. Och nu funkar sj.se inte alls. Jävla skitsida. Jag vill boka min biljett! Ska ju maila min syster om det sedan ju. Argh!

..och hur blev klockan såhär mycket utan att jag hunnit duscha och plugga?!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP