fredag 22 maj 2009

Jag = Scarlett Johansson?

Medan jag sitter här och bloggar och läser andras bloggar om vart annat (har ni förresten sett hur sällan bloggarna ur min blogglista uppdaterar? -.- ) så sitter Robert med klon och ser på film. Filmen heter The Spirit, och helt plötsligt utbrister båda "Hanna kolla, här är en som är jättelik dig!". Så jag vänder mig om, och ser Scarlett Johansson. Inte första gången jag hör det dock, mängder med kärlekskranka turkar har sagt det till mig förr. Men vem tror på dem liksom?
Jag vet inte. Vissa likheter finns kanske, men inte sådär jättelika, eller?



likheter i ansiktsdrag menar jag nu..xD
var den mest liknande bilden jag kunde hitta för tillfället. Sitter ju här i värmland utan mitt enorma bild-bibliotek på säkert 2000 bilder hemma i min egna laptop. Så håll till godo. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP