torsdag 28 maj 2009

God eftermiddag

Eller god kväll eller vad ni nu vill :)

Jag har varit duktig och jobbat lite idag jag, och snart ska jag kolla på grannfejden med pappa =)

Imorgon bär det av in till göteborg med Josefin för att leta avslutningsklänning till henne ^^

I övrigt känner jag mig lite off idag och kan inte riktigt blogga ordentligt känns det som..Men men, ja..

Härligt väder ska det ju bli hela helgen sen i alla fall! Synd bara då att jag måste arbeta minst 6 timmar varje dag med de jäkla kretskorten.. *suck*.
På måndag blir det danskurs med pappa på Liseberg, det blir kul däremot!

Jag funderar på om jag ska ha glasögon till skolan imorgon eller inte.. hade tänkt det först, skulle vara en fin accessoar till kläderna jag ska ha. Men nu ska jag både till skolan, och sedan in till göteborg, och kanske en sväng till mamma sedan efterrråt.. blir kanske lite mycket för en som inte är van att ha glasögon?
Sedan är jag rädd att alla ska tycka att det är fult också såklart..
Men vi får väl se!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP