tisdag 19 maj 2009

Mycket att göra..

Imorgon bär det av till värmland efter skolan, och där stannar jag till söndag kväll. Älsklingen ska nämligen fylla 18 så då kan man ju inte stanna hemma =) Speciellt inte när det är långledighet samtidigt ^^

Men detta gör att jag har en hel massa jag måste göra idag.

Imorgon har jag redovisning om nanoteknik - jag måste öva på vad jag ska säga.
Jag har engelskaglosor på sisådär 100 ord kanske, och dessutom är det muntliga nationella i engelska imorgon..
Jag måste hitta kläder samt packa ned dem i väskan.
Jag måste duscha.
Jag måste öva piano i säkert en timma då jag har uppspel nästa vecka och kommer vara utan piano i minst 5 dagar..
Sist men inte minst måste jag måla mina naglar igen. De var svarta. Nu är de mest.. flagiga.

Stressen börjar krypa närmare. Den är inte här än, och jag ska för allt i världen försöka undvika den. Jag brukar inte vara stressad. Men nu blev det änna en del att göra..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP