söndag 31 maj 2009

Mors dag

Imorse skickade jag ett sms till mamma som löd som följande:
"God morgon mamma! :) Vad sägs om att börja dagen med en liten upptäcktsfärd? :P .. se om du kan hitta något under täcket vid huvudändan av min säng ;)"

Detta var vad hon fann där:


Först av allt: Jodå, alla mammor älskar alltid hemmagjorda saker, så jag målade kortet själv! Akvarellfärger faktiskt =)
Och om det nu inte skulle vara så så fick hon ju två paket med. Ena innehåller en nalle med en rosa tröja med texten "världens bästa mamma" (Vad annars, det är ju mors dag!), och den andra en röd mugg med samma text.

Hon blev glad för dem =)

Och nu är det dags för mig att arbeta. Vaknade alldeles för sent idag så nu är klockan redan halv 1 innan jag hunnit börja med kretskorten. Måste skynda mig nu om jag ska hinna duscha också innan vi får gäster (Monicas son kommer hit, det är ju mors dag fortfarande! xD)..
Bla. Bla. Är nog klar till 3-halv 4 hoppas jag. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP