söndag 10 maj 2009

Svar

Fick en fråga på mitt förra inlägg, om ifall min bror har sökt affärsprogrammet på Hvitfeldtska.
Mja, inte för att jag förstår vad det inlägget har med min bror eller hvitfeldtska (som jag ALLTID vill stava Hvidtfeldtska >_< ) att göra, men ja det har han. Han har sökt och jag är ganska bergis på att han kommer in då han är en riktig liten pluggis och antagligen går ut med högre betyg än vad jag hade i grundskolan =)

Och till råga på det hinner han med att vara en riktig fjortis på samma gång! Otroligt nästan faktiskt ^^

Så där har ni svaret allesammans.
Min bror och jag är rätt olika ändå, jag går ut med höga betyg och läser vidare på natur, för att plugga vidare inom kemi och kunna göra något bra för världen, han går ut med höga betyg, läser vidare på affärsprogrammet, tänker sedan starta eget och tjäna massa pengar ( = hjälpa sig själv.. xD) .
Men ändå, jag tycker han är sketans duktig och beundrar honom för att han hinner med så mycket mer på så mycket mindre tid än vad jag någonsin lyckades med =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP