torsdag 14 maj 2009

Seriöst nu..

Var faktiskt jättekul att fixa frisyren, om jag inte redan nämnde det? ^^
Fick ju klippa hennes hår också, så nu har jag klippt både hennes hår och Roberts hår. Båda blev nöjda, så kanske har jag valt helt fel linje och allt? Kanske borde gått frisör? Haha, jag verkar vara lite av en naturlig talang ju.. Eller så har jag bara tur =)
Klippa folk är hur som helst kul och helt gratis från min sida :D Så jag känner mig som ett bra alternativ till alla dyra frisörer som tar 350-400 kr för att klippa lite hafsigt på måfå bara för att dom kan.. jag spenderar lååång tid på att klippa varenda hårstrå exakt rätt. Både bra och dåligt. Tidskrävande, men väldigt snyggt :)

Men nu är det seriöst dags för matte, anledningen till att jag varit så osocial de senaste dagarna. Efter provet imorgon blir det bättre, jag lovar.
God natt allesamman =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP