måndag 11 maj 2009

Project Runway

Mitt absoluta favoritprogram, och således det enda programmet jag orkar minnas att jag ska följa på teve. Det börjar nu om snart en timma. Gosh, designa kläder verkar så roligt.
Sitter själv och kladdar ner idéer ibland, här har ni ett urval av vad jag vill försöka tillverka själv i vår/sommar:

ja, det är den dåliga camen som är i farten igen. Den jag är mest pigg på just nu är nog den nere i vänstra hörnet, med en vit "tygros" i midjan och vitt i alla "vecken" runtom på kjolen =)

Jag vet, man har nog sett det mesta innan, och jag skulle nog få kritik för att bara göra sådant som redan finns, men kolla på dessa då:


De var mitt bildprojekt i nian, och om jag får lov att säga det själv så är de rätt tuffa =)

Nej om man skulle ta och göra något vettigt? Som kanske plugga inför matte C nationella som utspelar sig under 4 långa timmar i sträck på fredag..? =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP