torsdag 7 maj 2009

haha.. jag är förvirrad o.O

Hört nyss:
Mamma pratar i telefon med någon kompis/bekantskap:
Mamma: "Jajo, jag har skaffat mig snickare nu! ... Ja,det var Lenas, min arbetskamrats, son som var snickare och jag har ju försökt hitta någon som kan fixa en grind här mellan huset och garaget så länge! Ja, så jag tänkte det att jag suger honom då.. ah, så får jag min grind!"

Vem misstolkar inte det där?!?!? (Jag vet att du håller med mig Josefin :o )

Utöver detta är jag mäkta förvirrad. Jag har inga läxböcker med mig hem. Så vad ska jag göra nu. Inga läxor. Hallå eller. Vad ska jag göra med hela dagen när jag inte har några läxor?!

Jag vet en sak. Ska kolla upp vad guitarhero kostar att skaffa till dator (eller till ps2 om det ens går? XD). Fastnade på det när jag och Josefin testade det inne på EB games. Eller ja, vi båda fastnade, så länge så att kungsmässan hann bli stängningsdags. Haha.

Men sedan då?

Kanske börja på min svenskauppsats om civilkurage? Men jag vet inte vad jag ska skriva om ännu.. ingen motivation. Jag kan Tänka på vad jag ska skriva. Det ska förresten vara en essä. På 1 A4. Tänka får jag ta och göra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP