torsdag 30 april 2009

men..

Bah. Valborg alltså. Kvällen när alla dricker sig helt redlösa och stör vanligt vettigt folk. Okej, motsättning i min mening. Med alla menade jag 100% av dem som är öppet eller i hemlighet fjortisar.

Själv har jag haft besök av Josefin en stund, vi åt lite köttfärspaj med pappa och Monica, och så har vi läst hela dassboken typ. Slår vad om att vi har haft roligare än de fjortisarna vi mötte nere på busshållplatsen när hon skulle åka hem ändå. Plus att vi slipper att må förjävligt dagen efter. Herregud, efter att ha mött dem så gläds jag åt att jag är så vettig och inte sysslar med sådant tramseri. Jag har det bra här hemma på mitt rum jag. Bara jag och datorn <3

För jag är ju dissad nu. Min dissade period har inletts. Den kommer pågå fram till söndag kväll klockan kvart i fem. Då brukar Robert åka hem från mig igen. Om han nu hade velat vara här hos mig från första början vill säga. Varje timma, minut och sekund som går nu vet jag att han valt bort att vara med mig. Alla dem var oviktiga för honom, alla dem kunde han lika gärna vara utan. Alla dem spelar ändå ingen roll, jag spelar ingen roll. Under denna tiden som går nu spelar jag ingen som helst jävla roll alls.

Imorgon blir det trevlig släktsamling hos farmor som fyller år på första maj av alla dagar! Smidigt, då är det alltid helgdag så man kan ha kalas på sin födelsedag! ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP