torsdag 16 april 2009

Stress som fan

Fy fan vad stressad jag blev nu. Helt sjukt stressad. Jag fick helt plötsligt flera miljoner oövervinnerliga saker att göra på ingen tid alls!

Jag har prov i religion på tisdag - inte börjat plugga. Jag har en halv sida till i matte till imorgon - kommer ta någon timma minst. Jag har nationella i spanska nästa vecka - sjukt mycket att öva på tills dess. Jag har en kemiläxa jag inte ens fattat än - kan dock göra den på måndag kanske. Jag måste packa min väska - kan inte vänta då jag åker imorgon. Jag måste duscha - man ska vara fräsch när man träffar sin älskling. Och jag måste sova - finns det något värre än att vara med en flickvän som sover dygnet runt?

Nu är klockan tio i åtta. Vad är oddsen för att jag lyckas med allt detta? Typ 100 sidor religion, några timmar matte, spanska, duscha, packa. Innan tio ikväll? Tror inte det va?
Fy fan. Stress.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP