söndag 26 april 2009

Egna teman till mobilen! :D

Jag hittade just en sida där man kan ladda ned ett program i vilket man kan fixa egna teman i sin mobiltelefon, med vilka färger och foton man vill! .. Förutsatt att man har en Sony Ericsson då. Då funkar det till samtliga mobiler. Glöm bara inte av att ställa in vilken mobil du har, annars blir det ju helfel alltihop (det misstaget gjorde jag först).

Du behöver dessutom ett bildredigeringsprogram som klarar av att skala ned bilder (d.v.s. något mer avancerat än paint. Typ Gimp. Går att ladda ned gratis, sök på google, till och med jag klarade av att få ner det så det kan vilken datoridiot som helst lyckas med ^^ )

Dåså. Har just gjort mitt första n00biga tema till min egna mobil, som är i gråskala och involverar mycket mig och Robert. Har även gjort ett i lila/rosa till mamma. Jag är så n00b, men detta är allt något vi ska utforska mer!

Hinner tyvärr inte slänga upp några bilder denna gången, för jag har 1 ton läxor som väntar på mig som jag har ignorerat för att jag hittade andra kul saker, så dem Måste jag verkligen ta itu med nu! Hörs imorgon tror jag bestämt :3

1 kommentarer:

Anonym,  30 juni 2010 kl. 12:33  

jag har en sony ericsson naite. och jag vill färga mina konservationer , men det är inget så man kan göra det, och det går på sony ericsson elm. dom är nästan likadana. för det är så tråkig färg på konservationerna. hur färgar jag dom utan detta program. ? om du vill hjälpa mig ?=)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP