söndag 5 april 2009

God natt

Sitter i sängen med datorn i knät, Robert ligger bredvid och muttrar något om något efter att jag sa att han inte ska läsa när jag skriver. Udda egentligen. Jag har ju inget emot att man läser när jag skrivit klart?

Nåja. Jag är alltså med Robert, anledningen till att jag inte skriver så värst mycket.. och för att jag inte har tid heller :)
I fredags var vi på Still Alive Band's spelning, den var mycket trevlig, och idag var vi ute på en ganska lång promenad i den friska luften i skogen! Vi kastade kottar i dammen. Mycket trevligt väder.
Pappa var Elvis på spelningen, det hade jag ingen aning om. Kul i alla fall!
Har bilder på det, ser ut som värsta Elvis-pose-bilderna. Lägger upp dem imorrn när jag får tid^^

(med "idag" menar jag alltså egentligen igår, men jag tycker att dagen börjar när dagen börjar. Alltså på morgonen. Så "imorgon" är alltså egentligen om man ser till datumet idag.. nåja, nu ska jag sova!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP