söndag 12 april 2009

Uppryckning


(en bild för att förgylla inlägget lite.. jag menar, gillar ni inte texten kan ni ju alltid njuta av hur snygg jag är :3 )

Tralala hemma igen. Farmors mat är så jäkla god så jag tror jag smäller av. Till och med påskskinka fanns det. Äggen var muppade. Nästan alla hade dubbla gulor. Och då låg det ändå säkert 20-30 ägghalvor på det där fatet. Mellan 10 och 15 ägg alltså. och runt 90% dubbla gulor. GMO-hönor ?

Men nu är klockan typ 1 på natten, min bror pratar telefon och jag vette fan varför. Någon ringde honom för typ 1 minut sedan. Vem fan ringer så sent?
Så nu kommer jag väl ha svårt att somna.

Men jag måste sova nu. För jag ska upp tidigt imorgon igen. Gissa varför? - kan ju inte vara för att jag ska måla?? Joho. Surprise surprise. Jag har jobbat halva lovet, målat halva lovet. Bådadera innebär att gå upp tidigt. Idag var jag uppe vid 8. Tror jag ställer klockan på 9:30 imorgon dock.
Lovar att lägga upp bilder på hur det ser ut när det blir klart :)
Även om det är långt kvar.. efter jag målat klart väggarna i svart och vitt måste jag ju sy om massa andra grejjer. Jag måste skaffa svartvita sängkläder som kan passa in (funkar inte så bra med blått eller turkost eller lila.. xD), sy nya gardiner i något snyggt mönstrat tyg, och klä om soffdynorna i svart. Just nu är de mörkblåa, vilket skär sig fruktansvärt mot en svart vägg. Och så ska jag sy nya överdrag till dekorationskuddarna i soffan. Rosa, grönt, och gult passar inte heller in. Den röda får dock vara kvar. Resten hoppas jag blir svart-vit-mönstrade.

Nej, sova var det?
Borde nog läsa religionsboken som godnattsaga. Har ju knappt hunnit med mina läxor på hela lovet..

1 kommentarer:

Anonym,  27 april 2009 kl. 09:49  

Söt bild! ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP