söndag 26 april 2009

Efter nattens redigering..

Jepp. Redigerade 2 bilder till inatt, utöver dem jag lade upp igår som jag gjorde tidigare på dagen. Nu verkar jag ha förlorat känslan och går mer "på rutin". Vilket jag inte vill, för då blir bilderna inte lika bra, så nu ska jag låta bli att göra fler. Därför lägger jag bara upp dem jag gjorde inatt nu då :)



.. kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst :o
Har till och med två till som är något mellanting mellan dem.. men nej, svårt!
Tuff bild i alla fall, ellerhur? ;D Jag har spegelvänt mig, så jag är heelt symmetrisk :D



.. och denna bilden är så Otroligt söt!
Öppnade min foundationburk på morgonen och såg att ett hjärta hade skrapats ut i botten. Ah, bättre motiv får man leta efter och detta skapade jag inte ens medvetet! Jag gillar't :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP