söndag 12 april 2009

Spotify

Jupp, nu har jag gått och blivit mainstream och skaffat spotify :)
Men det är jättebra ju, skriver bara in "Elvis Presley" och så får jag runt 700 låtar uppsusande och lyssnignsklara. Och här har jag gått och handlat skivor i säkert 10 år. Har en hel hög. Och ändå bara ungefär hälften av låtarna.
Men skivor är ju en helt annan sak än spotify. Skivorna får samlarvärde (nån gång i världshistorien), inte spotify ^^

I övrigt har jag målat mitt rum idag med. Målade det svarta, och som tur var behövdes bara ett lager. Blev klar någon gång vid fem och tänkte "gött, nu har jag tid att måla av projiceringen på väggen innan jag ska hem innan halv 7 också!" . Vände mig om, och såg att jag glömt måla skåpsdörrsfanskapet. Ut i förrådet och hämta alla målargrejjer som jag plockat ihop så prydligt och börja om igen. Sedan var klockan 6 och allt jag hann var att ställa grejjerna rätt så att det blev en bra projicering. Bäst för pappa och Monica att de inte stöter till sakerna innan imorgon! För då ska jag måla igen.. MÅSTE verkligen få gjort lite läxor idag >_<

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP