torsdag 2 april 2009

Hur sjukligt fixerad jag egentligen är

Det finns ingen annan slutsats än att jag har en förbannat förvriden bild på hur en midja ska se ut.
Jag nämnde ju något om det i mitt förra inlägg.

Nu ska jag förklara vad jag menar. Jag hittade denhär bilden (varning, kan anses stötande) och tänkte "men vafan, hon är så smal i övrigt, och ändå putar hennes mage så?!" .. sedan hittade jag den här, säkert helt normala bilden, och tyckte att kvinnan i fråga var onödigt tjock. Om man hade kapat av halva midjebredden från henne hade det Kanske varit något.. men bara kanske..

Så. Har jag bevisat hur sjuklig jag är nu? det är bara det att jag ser mig själv som minst 5 ggr värre än den sistnämnda.. ja.

Nu är det nog dags att sova..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP