tisdag 7 april 2009

Borde

Sova. Men jag har inte ens börjat kolla på mina läxor, fast att jag vet att jag har fullspäckat schema resten av veckan. Det är hemskt. Jag har ett ton läxor minst.
Får nog göra några nu som godnattsaga och sedan borsta tänderna och sova. Imorrn ska jag försöka masa mig upp vid halv 9 eller nåt sånt. Hemska tanke.

Imorrn ska jag jobba hos pappa igen, och efter det är jag förhoppningsvis klar med minimiantalet kretskort som måste vara klara denna veckan. Efter det kan jag alltså äntligen börja måla mitt rum så att det är klart tills nästa vecka!
På tal om det så ska vi fixa den svarta färgen imorgon. Vit färg har vi, den köpte vi på ÖoB, men tydligen är svart färg inte så eftertraktat inomhus så det fanns ingen svart inomhusfärg där. Så den får vi fixa någon annan stans. Utöver det ska vi på lunch hos farmor imorgon vid klockan ett. Trevligt! har inte träffat farmor sedan i julas!
Och så ska vi fixa pass till mig och Henrik imorgon också, så nu blir det till att göra sig fin på morgonen innan man cyklar iväg till pappa, och att äta utan att få matrester i tänderna, för vi ska först till farmor, sedan till polisen. Och sist fixa färgen. Mitt i allt detta ska jag hinna jobba några timmar också. Och som sagt göra mina läxor. Och sova. Stress?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP