onsdag 22 april 2009

ajaj xD

För jag lyckades med det stora konststycket att ramla i trappan i skolan igår.. råkade såklart göra det precis under bästa sädningstid också när jag ändå höll på - massvis med elever stod utanför klassrummen och hade fri syn ut över trappan där jag trillade så otroligt ograciöst. Som en elefant med en vigör av en träplanka. Trappan är av sten. Det gjorde ont.
Jag har blåmärken på mina knän nu:



..vet dock inte om dessa kommer från när jag blev fälld framlänges och landade i värsta rockstjärne-posen på golvet under idrottslektionen i torsdags då vi spelade lacross, eller om det kommer från min lilla eskapad i trappan så sent som igår. Svårt att avgöra. Dessa är lila, vilket borde innebära att de är några dagar? Dessutom har jag andra onda ställen på benen med mindre synliga/än så länge osynliga färgskiftningar, som kanske är troligare att en trappa gjort? (ex. mitt på smalbenet liksom, där får man inte ont om man landar på knä..) Så vi får väl se. Mina ben är väl misshandlade i vilket fall :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP