onsdag 15 april 2009

Jag handlar som en galning..

Aj, jag har nageltrång eller nåt vid min vänstra tumnagel. På den sidan som vetter mot resten av handen. Det gör så ont så ont när man vill smsa, eftersom det är min sms-tumme.. ajajaj.
På tal om naglar måste jag verkligen klippa mina tånaglar. Jag har ju bara ingen nagelklippare. Stort problem. Långa tånaglar+trånga klackskor=problem. Detta måste lösas.

Utöver det så handlar jag alltså som en galning just nu. Igår köpte jag ju en skinn(immitations)jacka, och en stor svart blomma att ha i håret. Idag köpte jag nåt bodysplash som luktade fantastiskt gott. Josefin köpte ett likadant. Ingen kunde sätta fingrarna på vad det luktade, men jag tror jag kommit fram till det nu: godishalsband. Men jag kan minnas fel. Sjukt gott i alla fall. Någon rosa trevlig flaska på 100ml från H&M för bara 30 spänn. Värt.
Utöver det köpte jag en rutig bikini från Lindex faktiskt. Brukar inte gilla den affären. Men när jag ändå deppade ihop över den jag inte kunde få från Gina Tricot, så hittade jag ju denna. Den var trevlig. Och den fanns för småbystade personer. Tack och lov att några håller sig till normala proportioner?
Så köpte jag en vit tubtopp med svarta prickar också för 80 spänn från rean på H&M. Också värt. Men nu har jag spenderat för mycket pengar.. jag har så dåligt samvete över att ha slängt ut nästan 400 kr på 2 dagar..


Så, bikinin jag köpte, fast bilderna tagna från lindex hemsida.. den är snygg på i vart fall och underdelen är inte fult stor, bara snyggt bred på sidorna, precis som det ska se ut :D
Så det så, Robert, du som klagade.. -.-

Nagelsax nästa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP