tisdag 14 april 2009

Skurning på hög nivå

.. från dess att jag kom hem från skolan tills.. nu typ. Skurat, satt upp lister, flyttat tillbaka möblemanget. Bara röjning av prytlar jag ska ha kvar och inte kvar nu. Sedan är det mesta klart. Ja, förutom den detaljen att jag saknar gardiner, snygga sängkläder, andra färger på dekorationskuddarna samt att jag fortfarande måste sy nya överdrag till soffdynorna. Men utöver det menar jag.

.. mina händer är sjukt torra efter all skurning. Jävla ajax. Dessutom har jag inte gjort kemiläxan tills imorrn än. Dags att göra den snart kanske?

Var till hm idag och handlade en snygg skinnjacka (säkert imitation, men vaddåra.. )
Såhära ser den ut i alla fall:

.. ja den är snygg på mig :D

Köpte samtidigt en fet svart blomma att ha i håret på nåt snyggt sätt :D Kanske mitt i en lös knut, eller varför inte för att hålla fast luggen bak på huvudet och locka resten av håret? Då blir det nästan lite som min frisyr från i fredags. Användbar blir den nog i alla fall..

Sen var jag på gina tricot med och deppade ihop för att den bikinin jag ville köpa inte fanns kvar i tillräckligt små storlekar. Blöh, ge mig större bröst och mera omfång. Allt som fanns kvar var ju 80C i princip. Jag är inte i närheten...
.. och nu tänkte jag lägga upp en bild från deras hemsida för att visa vad snygg den är men allt som finns kvar är underdelen. JAG DEPPAR IHOOOOOP.. nu kan jag ju inte ens beställa hem någon om det ska vara så. Fy vad ledsen jag blev nu.

Men en sak som var väldigt rolig idag var att vi var iväg och bowlade med klassen. Efter det blöjds vi på så mycket som bakpotatis med skagenröra! Och det fick vi helt gratis, från skolan! Herregud, vi var tre nv-klasser där ju, hyrt en hel bowlinghall och så så god mat på det! Måste vara fasligt dyrt. Rena rama lyxen ju och man kan inte annat än tacka och bocka. Nv äger <3 Speciellt på aranäs uppenbarligen ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP