tisdag 21 april 2009

ojdå

Först, för att glädja min kära kusin som har samma religionslärare som jag: jag lovar, provet krävde inte så höga kunskapsnivåer - problemet låg i att fatta vad fan han ville ha för svar på frågorna xD

Utöver det har jag suttit och redigerat bilder i gimp, så jag har liksom glömt bort att blogga.. för att inte tala om att jag lyckades krångla in mig något så hutlöst i olika nätverksnycklar hit och dit när henriks internet dampade tidigare idag. Jag snörpte in mig så långt att det tog säkert 1,5 timmar att fatta vart jag tänkt fel och återställa allt igen.. usch. xD

En bild på vårens första glass får avsluta min dag:

God natt!

1 kommentarer:

jenniee,  26 april 2009 kl. 10:43  

Ja, hans frågor var ju helt idiotiska. HATE HIM.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP