onsdag 1 april 2009

äääh

Kommer vara hemma imorgon med, bara för att jag började känna mig frisk idag. På fredag blir det skola. Har jag bestämt.

Jag har ont i min svanskota för att jag suttit så länge vid datorn här nu.

Och jag är arg. varför är min mage helt jävla uppsvullen trots att den blivit helt tömd på mat för 2 dygn sedan och knappt fått något tillskott efter dess? Är jag dömd till att ha en svullen jävla mage hela livet?
(jotack jag har fattat att jag har en förvriden bild av mig själv, men Ibland lyckas jag faktiskt tycka att jag är smal!)

Jag måste bädda rent i min säng. De förra sängkläderna rök för några timmar sedan. Har inte lagt i nya än. Suck.
Inte skrivit idrottsarbetet än. Borde göra det. Det ska in på fredag..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP