tisdag 14 april 2009

Borde

Borde leta upp min skolväska, göra mig i ordning och sova. Men jag kommer ingenstans. För jag beundrar min otroligt snygga vägg. Är så helnöjd som man bara kan bli! Och jag glömde ju säga: har ni sett mina penselskillz eller? ;D Kolla bilden i förra inlägget, se näsan! Så otroligt rak och fin linje för att vara dragen på frihand! (ja med diffust blyerts-kladd att gå efter då..)

Jag vill ha chips!


.. men de måste vara räfflade.. jag gillar inte platta chips, oavsett smak xD. Och helst ska de vara sourcream&onion.. gräddfil och lök alltså :o de är nog min största svaghet i detta jordelivet. Den enda saken jag verkligen inte Kan motstå. Räfflade sourcream&onion-chips. Farligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP