onsdag 22 april 2009

Datorritualen

Starta datorn
Logga in
Vänta ca 10 minuter på att den ska starta allt som behöver startas
Öppna firefox
Gå in på tribalwars
Gå in på the west i en ny flik
Öppna hamsterpaj och bilddagboken i de flikarna när jag är färdig
Gå in på tribalwars igen
Öppna msn och se om det finns någon rolig
Blogga
Gå in på the west igen
Kolla bilddagboken en gång till

-- finns det ingen att chatta med avslutas ritualen här (och då har det gått ca 3 timmar..), annars chattar jag i några timmar samtidigt som jag flummar runt på redan nämnda sidor och länkar från dem jag chattar med. Så ser det alltid ut när jag sätter mig vid datorn.

För övrigt glömmer jag alltid vad jag tänkt blogga om när jag väl sätter mig för att blogga - som att jag var hos optikern i måndags, som att jag fick komplimanger för min klädstil utav en som läser mode&design, som att .. som att massor med saker! som jag glömmer. Och så skriver jag blaj. Så även denna gång.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP