torsdag 23 april 2009

Förkyld

grisigt förkyld. Nästan som om man verkligen blir förkyld av att vara enbart kall. Frös lite om mina händer igår när jag hade min nya jacka på mig. På eftermiddagen fick jag genast ont i halsen och imorse insåg jag att jag är förkyld. Vafan. Vart kom det ifrån?

Utöver det har jag spanska "nationella" (finns inte nationella för steg 4 men våra lärare har konstruerat ett eget.. så otroligt gulligt av dem! >_< ) imorgon, både uppsatsdel och läsförståelsedel. Jag är SEG i huvudet från denna jävla förkylningen. Utöver det har jag inte förbättrat mitt ordförråd ett piss detta året då våran lärare inte tror på glosor och prov. Tjoho. Jag är alltså fortfarande bara mvg i steg 3. Argh. Och nu kan jag liksom inget göra. Ingen kan expandera sitt ordförråd över en natt. Bäst att bara läsa några texter och bättra på flödet och kanske grammatiken lite. Sedan hoppas vi på det bästa... -.-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP