fredag 24 april 2009

min älskling <3

Nu blir det dubbelpost här, såg att jag fått en kommentar från någon som kallar sig sandra till ett inlägg jag skrev om Robert för ett tag sedan. Förgyller bloggen på nytt med denna fina bilden på honom och svarar på hennes fråga när jag ändå håller på ^^
Frågan lyder: "Är hans muskulös då? "
Svaret är som följer: njää.. alltså, om vi säger såhär.. han gymmar inte, utövar ingen sport, sitter mest och spelar dator. Han har en himla bra grundstyrka (jag som gör precis som honom är ändå chanslös när vi brottas xD), men han är väl inte precis muskulös nej. Inga synliga muskler i alla fall, även om han inte är tjock för det. Inte spinkig heller. Han är något mellanting.

Men han är så söt så ^^ .. och nu blev jag påminnd om att jag inte träffar honom i helgen :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP