torsdag 2 april 2009

Bortskämd?

tror jag börjar bli det faktiskt. Av alla anspråkslösa vara-hemma-och-lata-mig-dagar. Eller ja. Den första var riktigt jobbig faktiskt. Igår var också ganska kass. Idag är bara min stanna-hemma-för-skojs-skull-dag. Eller snarare för att viruset ska hinna lämna mig så jag blir helfrisk och inte smittas igen.

Vaknade för sent och hann inte sjukanmäla mig innan första lektionen, får prata med min mentor om det imorgon och se om jag kan åtminstone få lovilig frånvaro.. Och nyss smsade jag min pianolärare om att jag inte kommer till pianolektionen idag, usch vad mycket att göra när man är sjuk :o nästan mer än när man är frisk..

Josefin var gullig idag :3 hon tog på sig att skriva ut min biologigrej som jag skulle gjort på biologilektionen idag, och förklara för läraren att det var jag som gjort den :3 Vem som helst skulle kunnat utnyttja situationen och tatt åt sig äran för den läraren är verkligen helfläng, men hon såg till att läraren fick veta att det var jag :3 gulligt gjort av henne, visar varför hon är min bästa vän och ingen annan :3 hoppas bara jag lyckas vara lika snäll och rättvis tillbaka..
Känns hemskt, nu sitter hon där ensam (?) i skolan och labbar. Jag vill också dit! Imorgon jäklar!

.. men nu får jag se till att sätta sprutt på detta idrottsarbetet jag ska göra.
Sedan ska jag se till att få mig en härlig dusch (något jag inte kunnat unna mig sedan helvetet brakade lös, vilket det faktiskt gjorde precis när jag kom ur duschen.. därför har mitt hår sett jättekul ut dessa senaste 3 dagarna, la mig utan att borsta det eller torka det eller något xD).

Sedan kanske man ska ta sig en lugn promenad i skogen? Har haft fönstret öppet för vädring i 2 dygn, men det räcker inte riktigt känns det som.. Får väl se. Idrottsarbete nu då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP