måndag 6 april 2009

Resurrection?


Pappa är tüff. Och jag gillar bilden. Påminner lite om en bild som man kunde få se från the Real Deal. Jag gillar't.

Vad är det med mig och nattbloggning egentligen?
Robert har åkt hem nu i alla fall. Stackarn har skola denna veckan nu när jag har lov.
Sedan han åkte har jag underhållit mig själv med att tejpa på saker. Framförallt min taklist. Men lite skåpsdörrar och dörrkarmar och annat trevligt med. Maskeringstejp alltså. För detta lovet ska jag ju måla mitt rum! Ska bli så skojs att äntligen få uttrycka mig själv i stilen på mitt rum. Just nu är det ju turkost, en färg som jag tröttnade på ½ år efter att jag målat om. Då gick jag in i min svart-vita period, och den är jag inte ute ur än. så nu blir rummet svartvitt :) Äntligen!

Men först ska jag jobba. Måste få klart 6 st kretskort i veckan. För de ska skickas iväg nästa vecka. Så jag räknar med typ 10-12 timmars arbete. Har jag tur hinner jag med det på 2 dagar, kanske 3. Så kan jag ägna resten åt att måla. Men så måste jag ju plugga med. Jag har typ 1 ton läxor med mig hem, både vanliga, och sådana som jag inte gjort bara för att jag var magsjuk.
Nåja. Vill man så kan man. Nu ska jag sova. Och så fort jag vaknar igen ska jag duscha, för mitt hår är äckligt fett.. Sedan ska jag äta frukost, och börja jobba!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP