torsdag 2 april 2009

Woho!

Idrottsarbetets deadline blev framskjuten typ 2 veckor, woho!
Så nu ska jag duscha och sedan ska jag åka till stan med pappa för att köpa saker inför när jag ska måla om mitt rum! ^^
Kul att nåt äntligen händer här :)

Sedan pratade vi jackor och saker med pappa igår då Henrik ringde och bad om bidrag till en ny vårjacka fast han redan har en fungerande. I samma veva, fast idag, upptäckte jag och pappa att det finns ca. 1900 kr till godo för mig från när Henrik åkte på en skidresa, så nu kan jag, som varit utan vårjacka sedan jag gick i sjuan, äntligen unna mig något fint! .. som är tänkt att hålla i flera år då förstås. Jag går inte och tigger pengar hela tiden. Men jag har velat ha en såndär snygg skinnjacka nästan hur länge som helst.. nu har jag min chans!

Ihiw, och så såg jag att gina tricot fått in badkläder nu, nyss när jag surfade runt på olika klädbutiker på internet, och de har en jättesöt röd bikini med vita prickar, á la 50-tal! Jag Måste ha en!
Och så sa Josefin igår att det finns ett rött skärp där med. Nu måste jag dit!

Men nu är det dags för mig att duscha och göra mig i ordning :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP