måndag 20 april 2009

God natt?

"Morgon min vackra varelse <3<3" fick jag som ett litet förgyllande inslag i min inkorg imorse när jag stressade iväg till bussen. Vem blir inte skitglad av ett sånt fint godmorgon-sms? ^^

Jag har alltså religionsprov imorgon. Har jag pluggat hela kvällen? - nej. Men jag lät dock mamma förhöra mig en gång på alla mina anteckningar. Hoppas det räcker.. Jag kunde i alla fall allt vad där stod. Sedan om jag fattar vad läraren frågar efter är en annan sak. Han är så jäkla.. slipprig och klurig och velig och allmänt oförståbar.

Nej, jag orkar inte lägga in massa bilder och vara rolig idag. Det får bli imorgon. När religionsprovet är över.

1 kommentarer:

jenni 21 april 2009 kl. 19:26  

Jag har religionsprovet på fredag. Ska bli trevligt. Blä

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP