tisdag 28 april 2009

Stackars mig :(

Ja stackars mig under slutet av denna dag. Bråkade med Robert, sedan ringde han och så pratade jag med honom och blev så trött så jag somnade. Bara för att vakna upp nu för 20 minuter sedan och inse att jag fortfarande inte pluggat och inte duschat. Lyckat. Flög upp och in i duschen, alldeles yrvaken-illamående, och upptäcker att det inte finns något varmvatten kvar. Kalldusch i yrvaket tillstånd, mitt i natten när man är stressad.. finns det någon bättre kombination månntro?

Ja. Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. Ska läsa några böcker till gonatt-saga, men det kommer bara bli så att jag somnar på dem som vanligt. Speciellt denna gången, för jag är kall och sängen är varm..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP