fredag 24 april 2009

mat <3

Oavsett när, oavsett vart, och oavsett hur: jag älskar mat! Mat är typ det bästa som finns i hela världen, och jag kan äta för att jag är hungrig, för att det är gott, för att jag är sugen på mat eller helt enkelt för att jag gillar att äta mat. Låter jag som en tjockis? Ja det vore jag nog också om jag inte hade lagt lite band på mig. Inte vad jag äter, bara hur mycket och hur ofta.
Idag ska jag få pizza minsann!

*nomnomnom* .. fast den jag får blir antagligen en vallda special^^ D.v.s. tomat, ost, skinka, lök, biffkött, champinjoner, bearnaisesås och en skvätt starksås. Otroligt gott <3

Utöver det hade jag ju spanskanationella idag. Är inte så värst orolig för läsförståelsen, borde hamna vid ungefär mvg- hoppas jag, med tanke på att jag faktiskt fattade texterna skulle det kännas fånigt om jag fick mindre.. men man ska inte ropa hej förrns man är över bäcken som de säger.. så nu låter jag bli. Jag får säkert g ^^
Skrivdelen gick.. kanske lite sämre. Jag har ingen uppfattning. Kändes som jag använde för enkelt språk, för lite grammatikvariation (tempus osv) och lite så. Vi får se. Kanske är både min grammatik, min språkuppfattning, mitt uttryckssätt och min ordkunskap helt åt helvete. Jag vet inte.
Var dock väldigt förkyld, så jag drogade mig med både huvudvärkstabletter och c-vitamin brus innan jag gick hemifrån, och tog även med mig två stycken "inhalatorer" mot förkylning.. eftersom man inte kan ha nässprej med sig på provet precis. De funkade dock inte så jättebra.. kanske inte så konstigt då jag senare fann att den ena hade utgångsdatumet 07.87 .. hur i helvete.. ? xD



en inhalator alltså..så fattar ni alla principen. Mina var dock av annat märke och utseende. Man skruvar av korken, stoppar upp skiten i näsan och snortar.. xD så är det meningen att täppan ska försvinna. Det gjorde den inte i mitt fall, men den luktade ju i alla fall gott! :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP