tisdag 7 april 2009

Jävla... #¤¤/&&##""!%

haha, nödvändigt. Skriver en svordom och censurerar resten. Är förbannad på min bror i vilket fall!
Han skulle ju ha både moppen och fritidskortet och det ena med det tredje, så när jag vaknade tidigt idag så tog jag snällt cykeln eftersom jag inte hade något annat alternativ. Och nyss när jag kom hem så står den jävla moppen kvar på uppfarten! Så förbannat jävla störande är det och han är så otacksam. Här har jag cyklat runt halva jävla vallda för att han vill ha och vill ha och så bara skiter han i att använda allt han har lagt beslag på. Om inte annat så är det respektlöst, och en god del otacksamt. Näe nu jävlar tar jag moppen imorgon så kan han tycka vad fan som helst. Han kan väl gå bort till mormor eller nåt. Tror att det var imorgon han skulle dit.
.. och kom nu inte och säg att jag är orättvis som gör så när jag vet om det. Han visste precis vad som skulle hända mig om jag varken kunde ha moppen eller åka buss. Så det så. Det var jag som var snäll och tog cykeln för hans skull, inte tvärt om.

Näe nu jävlar är jag arg. Så arg att jag tänker gå och äta Jansson.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP