tisdag 7 april 2009

MästerbakarN

Jepp, det är jag, i egen hög person. Titta bara vad gott jag gjorde igår:


*nomnomnom* Den kallas så mycket som Amerikansk citronpaj ^^

Den vart riktigt god och det förvånade mig hur rätt allt blev när man tänker på hur fel saker vanligtvis blir när man följer recept ur nyare kokböcker. Men den jag fick i julklapp (rutiga kokboken) av mamma verkar vara en riktig höjdare! Den verkar skitbra ju, och nu har jag testat den med. Så nu har den fått sina första "matlagningsmärken", det som definierar en riktigt bra kokbok ^^ Ingen riktig kokbok utan de obligatoriska matfläckarna!

Nej nu ska jag göra mig i ordning och leta efter min cykel. Kanske kan jag cykla till pappa. Annars får jag gå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP