torsdag 30 april 2009

En liten present! :o

Såg några skor igår som mamma eventuellt skulle kunna ha till sin klänning på gratifikationen. Den som vi handlade i helgen. Så jag for runt på stan med mamma en stund efter skolan idag. Tyvärr fanns inga utav dem jag hittade i storlek 36 (hon har minifötter ju!), men vi hittade ett par andra som jag tror kommer vara helt perfekta :) till och med en liten väska att ha till hann vi hitta innan de stängde. Orka stänga fem? Okej det är valborg, men det är vardag också! det är imorgon som är en röd dag, så vad håller de på med.. ?

Jag blev i alla fall halvt lyrisk över ett armband jag såg när vi var inne på glitter och kollade efter väskor, och så snappade mamma det plötsligt och gick och köpte det bara sådär! Sen när vi kom ut sa hon att jag fick det av henne som tack för all hjälp hon har fått från mig i helgen och idag med att hitta nya kläder både till gratifikationen och för att förnya hennes garderob. Wiho ^^


Så otroligt sött! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP