tisdag 1 juli 2008

Mycket förberedelser

Hej hopp. Idag gick vi upp tidigt, för älsklingen hjälpte till här hemma och klippte gräset. Han står för närvarande i duschen, men han kommer nog snart hit.

Efter Henrik kommit hem från konfirmationsläsningen, och vi har ätit lite lunch, så ska vi bort till mormor och träffa prästen. Det är samma präst som en gång döpte mig. Kan bli lite kul, för jag har ingen aning om vem han är eller hur han ser ut.

Jag har spelat igenom alla låtar jag kan tänkas få spela upp, om jag får spela någon/om någon vill att jag ska spela, och det kan nog gå bra. Jag kan dem redan ganska bra. Med typ en timmas övning varje dag fram till nästa torsdag så kommer den utvalda låten sitta fint i fingrarna sedan.

Älsklingen kommer också vara med på begravningen. Det känns bra.

För övrigt börjar jag kunna snacka om normala saker igen. Så jag tänkte påpeka att jag nu för tiden är inne och nördar på den här sidan. Jättefjantigt, jag vet, och jag tror jag är nästan den enda tjejen där.
Och att jag och Robert igår installerade Worms 3D på datorn, och precis hann börja spela innan mamma tråkade och sa att vi skulle sova. Varför måste man sova vid 11 på loven?!

Menmen, det var allt för närvarande. Skriver antagligen i kväll när vi är hemma igen.

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP