fredag 25 juli 2008

Aaaah nu är jag helt såld!

Inte visste jag att klädstilen jag gillar kan kallas för Rockabilly!
Kolla, tillexempen den här klänningen. Sökte bara på rockabilly på google^^

Hittade en hel sida med massa kläder. Sökte egentligen på "emo clothing", men ändå. Där fanns sådana kläder. Jag är helt såld. Nu kommer några länkar till kläder jag gillar speciellt!

En klänning
En till klänning (det är ju samma, men ändå ^^ )
Ytterligare en
Ett par skor

Fy vad snygga kläder!
Jag vill ha dem alla! ALLA! och lite till!
Oh, jag borde börja shoppa på nätet.
Eller nej. Alla mina pengar skulle bara rinna iväg..
Men jag vill ha..
VILL HAAA!

erkänn kläderna var snygga?

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP