fredag 4 juli 2008

Äsch då..

Blev så glad av att se att Viktoria äntligen hade skrivit något i sin blogg igen..
Så jag vart in och kollade då..

Men då vart det för det första bara jättekort..

Och för det andra slutade det med ännu mer tjöt om alkohol.
Jag har inte skrivit det innan, men jag har tänkt det desto längre.

Senast hon skrev var på midsommar, inlägget "Midsommarafton och fyllor".
Hela skiten är en jävla lång beskrivning om precis hur full hon var hela kvällen, genom alla stadier.
Jag menar, vem fan bryr sig?
"Åh, jag drack si och så mycket, och sedan drack jag lite sånt, och sedan var jag såhär full, och lite senare drack jag lite för mycket, och sedan drack jag lite mindre igen och BLABLABLA"

Jag har stört mig på det länge. Visst, alla kan dricka vad fan de vill om de vill det, men vad är grejjen med att försöka skryta om det på något löjligt sätt?
Det finns intressantare saker att läsa om än exakt hur många öl någon människa knödde i sig på en timma.

Så till det i dagens inlägg:
"Han är ute någonstans med sina kompisar och dricker xD Lal, jag vill med ju :/" (om hennes pojkvän).
ORKA
Jag blir så trött så trött på det.
Trött på alla som tror att de kan få lite status av att tala om och påpeka hela tiden att de dricker.
Det är fjantigt. Hon är inte 18 än, och då är det bara fjantigt. Urlöjligt faktiskt.

Se det som en hur stor diss som helst, jag kände att jag var tvungen att vara ärlig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP