lördag 26 juli 2008

Lördag morgon

Jag var hos Viktoria igår. Johodå, det var trevligt. Hon blev glad för sina presenter, det är bra. Sämre om folk inte blir glada över presenterna de får. Men nu blev hon det, så allt är bra.
Grisen från Robert fick bli den nya pengagrisen, för genom den kan man se hur mycket pengar som är i! Gulligt faktiskt. Hon hällde i allt, och avslutade med "den är fortfarande hungrig..". Sött ^^

Så det var vi två, och sedan var hennes bror och Andreas där också. Inte träffat honom på ett tag. Inte på ett år typ faktiskt. Nja, lite mer. Inte sedan skolavslutningen i nian..
Vi åt mat (otroligt gott kött, med otroligt god bearnaisesås (minus smör för det hade dom inte hemma..) och pommes frites till), och spelade kort (jag vann flertalet gånger på Skitgubbe, och lyckades sedan bli först neger och sedan klättra upp till presidentposten i neger-president (nej jag är inte rasist.. )), och lite Step Mania. Step Mania är kul!

Mitt under kortspelandet lyckades jag få ur mig mitt ytterst normala skratt. Jag skrattar som han mellan 2:03 och 2:45 i denna videon. Helt seriöst. Jag skrattar så. Tydligen är mitt skratt så roligt att ingen annan kan låta bli att skratta. Jag började skratta åt någon skitsak, minns inte ens vad, men kul var det, och sedan börjar alla andra förr eller senare skratta åt mig. Andreas tyckte att jag hade "laggat fast". Hm. Men det är kul när alla skrattar! Då börjar jag skratta mer. Och hela tiden sådär!

Ja.. Snart ska jag fara till mamma, ska bara packa mina saker först. Sedan ska jag städa, hämta älsklingen, han ska klippa gräset medan jag städar mer, och sedan ska jag sova, och sedan imorgon så är det kalas för mig. Finally. Ser fram emot lite glada gäster och kanske, om man har tur, några kul presenter!

Men Bengt för stunden

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP