tisdag 8 juli 2008

Under attack

Nu får alla tycka att jag är huuur fjantig som helst, och det är jag nog också. Som jag tidigare nämnt är jag medlem på tribalwars, och det är fjantigt jag vet. Hur många tjejer sitter där och nördar liksom?
Men nu har jag råkat gått och blivit beroende av att nörda där, så nu får det vara. Det är ganska kul faktiskt.

Vad som är mindre kul är att min by är under attack. Om 125 timmar kommer jag bli attackerad av en övermäktig annan by. Inte för att någon som inte spelar det kommer förstå detta men;
Han har över 8000 poäng, jag har något på 700.
Så nu har jag ett problem. Jag var inte beredd på detta. Jag har 5 dagar på mig att ordna upp ett ordentligt försvar, som säkerligen inte vinner över honom, men som åtminstone kan försvara mig någorlunda utan att allt förstörs. Ja, nu har jag kämpar- och tävlingsinstinkten påslagen. Jäklar i mig vad jag ska nörda!

Så till en annan grej. Jag satt och slösurfade runt igår, och fick för mig att kolla efter downloads (i princip bara kläder då, som jag är intresserad av) till The Sims 2. Och på googlesökningen hittade jag The Sims Resource. Där fanns väl en del snyggt, men sidan var rörig. Men genom den, när jag skulle hämta en mesh från en annan sida, hittade jag världens bästa sida med downloads av kläder och smink och sådant till simmarna! Herrejistanes, sidan är en guldgruva. Så söta och fina och välgjorda kläder och saker det finns! Jistanes. Min lycka var gjord. Frågan är nu bara hur jag ska lyckas hålla mig ifrån att ladda ner allt som kommer inom räckhåll. Jag vet ju att det är onödigt, men det var så svårt att behärska sig!

Ja, Bengt då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP