tisdag 29 juli 2008

3564 kr

Haha, vem kunde tro att min blogg hade något värde över huvud taget?
Tydligen är den värd 3 564 kr ändå. Betydligt mindre än de på topplistan på bloggvarde.se i alla fall. De hade väl typ 2 000 000 kr värde. Men ändå. 3 000 är pengar.
Undras bara hur man klämmer ut värdet ur bloggen? På vilket sätt är den värd?
Kan jag sälja den? Eller? Inte en jävel skulle vilja köpa den. Kan jag anställas till en summa av bloggens värde? Verkar mer troligt.. typ.. Eller inte.
Vette fan. Den är värd någonting, men värdet går inte att klämma ur den..

Jag och älsklingen har varit inne i stan! och handlat massa! Pengar gick åt, men jag har fortfarande massor kvar. Man måste få slösa ibland!
Men jag berättar senare vad vi handlat, för nu är det dags för den tidigare omnämnda (ja, typ nån gång förra veckan.. vem minns inte att jag skrev det liksom?! ) kebabpizzan att äntligen avnjutas!

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP