torsdag 24 juli 2008

Ännu ett datum att minnas..

Idag är det den 24 Juli. År 2008. Detta är precis ett år och sex månader (alltså ett halvår till) sedan den 24 Januari år 2007.

Jaha? Säger alla.
Ja, men den 24 Januari var ju då jag gav mitt mobilnummer till Robert ju! Säger jag.
So? Tänker många.
Ja, jag räknar det som den dagen då allt mellan oss började ta fart lite mer seriöst.. menar jag då.
*Suck* säger några.

Slår vad om en femma att Robert inte tänkt ett dyft på detta heller.
Bara jag som gillar datum här..

Nu har jag i alla fall sommarjobbat klart. Tror jag. Jag har gjort det jag kan göra på samtliga 10 kretskort. Undras vad jag tjänar. Det får vi väl se snart..

Nej nu Kan jag inte vara sur på älsklingen mer!
Fy, han är jättegullig nu.
Så, nu raderar vi ut allt som tidigare stog där uppe, strunt i det, för han är jättegullig!
Nyss fick jag en massa sms på hög (mitt minne är ju fullt hela tiden..) med "Jag vill visst att du åker med mig upp <3 Godmorgon min fina älskling <3", "Älskling? <3" och "Nu har jag hela Brolles nya Album :)".

Jag bad honom för några dagar sedan att ladda ner "det är hon", den som jag nämnt tidigare. Nu har gullungen laddat ner hela albumet. Han är söt!
Han är verkligen urgullig när han bara anstränger sig!
Jag tror inte han vet om att han egentligen har det så himla lätt, det räcker med att bara säga ett gulligt ord till mig (utan att jag verkligen får BE om det först..) och så är jag helt överlycklig för resten av dagen sedan. Jag är så lättpåverkad. Och han är så söt!

Lala, nu smsade mamma också. Om jag vill träffa Albin så får jag åka till henne ikväll, för hon ska vara barnvakt. Ja, jag hade ju ändå tänkt åka till henne och slå in Viktorias paket. Kan lika gärna vänta med det i några timmar.

Till något helt annat:
Varför finns det hela tiden så himla mycket som jag tänker att jag vill skriva i min blogg, men sedan när jag väl sätter mig här så skriver jag något helt annat och glömmer av det totalt?
Är det så för alla andra med, eller är jag bara otroligt virrig/fylld av saker jag vill berätta ?

Bengt så länge..
I'll be back!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP